Min tatuering - var med och påverka



Jag har åkt på tatueringsnojja...

Därför har jag bestämt mig för att NI, mina läsare ska få vara med att rösta fram det ni tycker att jag ska tatuera in.


Tatueringen kommer att göras i skrivstil bakom högra örat.
Här kommer alternativen.

"Mamma"
- För att jag ska komma ihåg att aldrig bli som henne.


"Farfar"
- För att han dog för snart 2 år sedan & jag saknar honom oerhört mycket, vi hade inte den bästa kontakten.


"Love"
- För att påminnas om där finns något att leva för eftersom jag tidigare tvivlat på det.


Det alternativet som får flest röster är det jag tatuerar in.



Låt mig tillägga att jag vill ha alla 3 intatuerade för att de betyder otroligt mycket för mig, var ju någon som troddea tt jag skulle tatuera in något bara för att få status. Det handlar cerkligen inte om Det. Jag ska ha alla 3 intatuerade.

Det ni röstar om är alltså den tatuering jag ska tatuera in först, som ska sitta bakom örat.

Kommentarer
Postat av: Tatueraren

Inget utav dem allternativen! Man tatuerar sig inte för att det är coolt eller att få status utan man gör det för att det har någon BETYDELSE, något som man aldrig vill glömma bort.

Tänk riktigt noga på det. Det är inget man klistrar på som sedan kan tas bort med lite vatten.

Ska du tatuera dig så BÖR det vara något som är riktigt betydelsefullt och inte fjortisfasoner, som enligt mig då är riktigt värdelösa.

2010-09-23 @ 16:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback