Oacceptabelt

Legat hemma sjuk idag. Nu på kvällen följde jag med syrran in till stan för att jag hade så tråkigt. Hon skulle träffa André och sova hos honom och jag fick ta tåget tillbaka till Väsby.


På bussen hem satt 2 svartrockare, vet inte om dem var det men nu vet ni i alla fall vad jag syftar på för stil, bakom dem satt en latinamerikan som plötsligt började elda i håret på den manliga svartrockaren... Snacka om respektlöst. När hans tjej märkte att det brann (och hela bussen hade vänt sig om för att det luktade bränt hår) så försökte latinamerikanen hjälpa till att släcka "branden"  och vägrade erkänna att det var han som gjort det. Satt bara 3 pers bakom svartrockarna och de andra 2 var för upptagna av att prata i telefon, de satt även ett par säten ifrån så kunde omöjligt vart dem.


Latinamerikanen sprang av bussen på närmsta hållplats och en kille som satt bakom honom bekräftade att det var han som hade bränt håret eftersom han höll i en tändare. Polisen blev larmad direkt och tjejen började gråta över att det var så hemst.

Varför kan folk inte få se ut som de vill? Alla har ju sin stil och man ska inte behöva bli kränkt för det. Jag skulle i alla fall inte gå till angrepp mot någon bara för att jag inte tycker att dens stil är som min. Det är ju bara sjukt. Så respektlöst och rent av oacceptabelt.


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Så bra då! Önskar dig lycka till!



Usch vad hemskt att sådant ens kan förekomma i Sverige idag, fy!

2010-09-11 @ 11:49:57
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback