Träningspass

Förbeda skolväskan inför i morgon.
Tänkte slänga ner träningsgrejer för det blir nog ett 90min pass på gymmet efter skolan. Snacka om död man kommer vara efter det, men är dags att komma igång igen känner jag nu när man inte har idrott på schemat längre heller.


Blir uppvärmning, armar och mage i 45 min sen kondition i 45 minuter och stretching på det. Eller undra ifall det kanske är skönare att köra på morgonen. Fast det sket sig eftersom mitt gym öppnar 14.00 på Onsdagar, enda dagen de öppnar så sent. Helger är det klockan 09.00 men resten av veckan 06.30... VARFÖR, kan man fråga sig, öppnar de kl 14.00 på Onsdagar då? Dumt, jag förbannar den jäkeln som kom med det förslaget. Då blir det träning efter skolan i stället. Har trotts allt bara 2 lektioner i morgon och börjar inte innan 12.40, hade ju vart en perfekt dag för att träna innan skolan. Går ju inte att påverka riktigt heller.

Nu ska jag gå och borsta tänderna sen blir det film innan jag lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback