Påskharen kom med förkyldning i mitt ägg

Åkte till mormor igår, stannade till på apoteket för att köpa lite allergigrejer på vägen. Vet inte om jag har blivit allergisk (aldrig vart det förr) eller om jag är förkyld. Har i alla fall vart matt i hela kroppen, haft feber, nyst okontrollerat, ögonen har runnit och nu kommer jag snart få hosta. Det ena utlöser ju det andra.


Tycker synd om alla pollenallergiker, är ju inte precis billigt med medicinen. Köpte en nässpray och ögondroppar för 224:- eller nåt sånt. Käns ju inte direkt som om de skulle gått back om de sänkte priserna med tanke på att så många har pollenallergi.


Kom fram till mormor mitt på dagen, fikade lite och pratade. Senare på kvällen gick jag, pappa och Felicia till Pappas kompis och snackade skit i en timme sen gick vi till mormor igen för att kolla hockeyn. Har inte hänt så mycket, mest legat och vilat eftersom jag haft feber.
Idag åkte vi förbi farmor innan vi åkte hem.


Slänger in en dagens låt lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback