Planer

Kl 17.03 ska jag bege mig ut mot busshållsplatsen för att röra mig till Viksjö. Pappa fyller 46 år så han ska firas. Bakade tårtbotten igår - idag ska vi garnera och rasera den. Har inte en aning om vad jag ska ha på mig för kläder... Vet inte om jag ska in till stan efter den lilla tillställningen eller om jag blir kvar hos mamma o pappa till sent ikväll. Beslutsångest.


De kläderna jag vill ha gömmer sig någonstans, blir därför svårt att använda dem. När jag hittar ett plagg försvinner tre andra. Skulle nog behöva städa här igen. Får ta det i morgon på min lediga dag. Nu måste jag föna håret och sedan äta någonting... Inte ätit något alls idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"När jag hittar ett plagg försvinner tre andra. Skulle nog behöva städa här igen. Får ta det i morgon på min lediga dag. Nu måste jag föna håret och sedan äta någonting... Inte ätit något alls idag."



Säkert på att du inte ätit upp plaggen?

Du kan ju knappast gå ner i vikt om du ska avstå mat och äta kläder istället. Uscha!

2011-04-08 @ 19:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback