Lek och bus

Nu har jag och Angelica lekt färdigt för idag. Vi fick även sällskap av Danne de sista timmarna, galet roligt. Den här dagen kunde fan inte sluta bättre.
Nu får vi se hur det blir med allt, vet iaf att jag har planer för sportlovet GOD DAMN IT!
Blir kungsberget för min och Angelicas del, får se om vi får mer sällskap än så, skulle vara kul.


Så vad ahr vi gjort ikväll då? Började med att spela sanning eller konsekvens med bara sanningskorten, jag, felicia, Angelica och André. Sen kollade vi lite youtubeklipp innan Danne kom. Stod ute och snackade med han ett bra tag innan vi drog några varv i hans bil lite kors och tvärs runt området... Finns nog inga ord för den känslan mer än bara NAJS!


Ska hänga tvätt nu och sen nocka kuddarna. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback