Namen tjenare



Frida, jag och Angelica innan vi åkte in till stan igår, lite sådär smårunda under fötterna redan.


Kom hem från jobbet för en stund sedan, missade pendeln med 1 minut och fick vänta i en halvtimme, inge vidare flyt precis. Käkade middag när jag kom hem: Fläskfilé med klyftpotatis, sallad och vitlöksbröd - MUMS!!! Smakorgasm.

Trodde ju innan att det skulle bli sängen direkt efter hemkomst, men nu mår jag mycket bättre och är piggare så jag orkar nog se en film innan jag ska sova. I morgon blir det ju upp och jobba igen.
Ska jobba i morgon, Måndag, Fredag, Lördag, Söndag. Blir mycket den kommande veckan, ska sova ut i morgon så man får energi till att orka med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback