Bakis-snack

Tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg i morse när jag kom hem men sen kom jag på att jag nog ändå skulle ge fan i det eftersom jag var galet arg. Kokade inombords samtidigt som jag bara hade lust att börja gråta på grund av allt som hände...


Fast nu har jag släppt det (nästan) är inte arg längre men du kommer nog få visa dig bättre än så, du vet - make it up somehow. Eller komma krälandes tillbaka och säga förlåt. Vill inte skriva vad som hände här i bloggen men jag tyckte det var riktigt ful stil. Blev chockad över dina val inatt. Kanske tänka sig för en gång extra nästa gång?


Sitter här o är bakis, ska gå o duscha nu och sen börja fixa håret inför ikväll, då drar vi ju ut igen, förhoppningsvis gjorde jag inte av med hela lönen igår *hihi*. Får se om nån hakar på annars blire bara jag och Angelica så får vi väll ragga hela natten.


Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: tack så jätte mycket:)

2011-01-29 @ 17:04:03
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback