Anna Nicole Smith VS Mathilda Von Morén




Fick precis höra att jag liknar Anna nicole Smith, ni vet den avlidne supermodellen.
Kan inte sluta skratta. Alltså snubben menar på fullaste allvar att jag ser ut som en ultrablond pinne med fejkpattar, fastklistrade under hakan!
Näe, tackar vet jag min mulliga figur, mitt råttfärgade hår och mina normala bröst.
Finns inte en enda likhet alls mellan mig och en supermodell. Funkar inte ens att säga som raggningsreplik. Å andra sidan vet ajg inte hur jag ska tolka det heller, kanske menar han att jag påminner om ett lik?


Jag ser ut som jag gör och vill inte försöka likna någon annan, bör dock säga att jag fick höra den här likheten i ett försök att få mig i säng. Lamt, tycker jag. Sedan får man även höra  ord som "orre" bara för att man inte vill knulla... För mig betyder orre samma sak som hora, och det är ju när man ligger runt för pengar. Förstår inte mkt av hans raggningsteknik, var ju inget man tände på precis. Bara skrattretande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback