Ahhh shit!

Blivit jättedålig på att uppdatera nu känner jag. Jobbat sent om kvällarna så har inte spenderat mycket tid framför datan.


Mycket tankar som snurrar nu i och med flytten, försöker få ihop kartonger och shit att packa i också. Mycket som ska göras.
Idag var jag, Felicia och André på grönan för att se Petter och September. Var ju tråkigt att jag inte pallade stå upp... Sliter som faaaaan på benen och fötterna att jobba. Har världens sämsta skor att jobba i också. Knappt så jag kan gå efter arbetspassen.


Men i morgon ska jag i alla fall jobba.. sista passet på över en vecka eftersom jag har möten, skola, student och annat att tänka på. Nu ska jag nog slå igång en film och sen sova så jag orkar upp i morgon.


Försöker hyva in ett inlägg när jag kommer hem i morgon. Måste ju visa er resultatet av tisdagens hårmodellande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback