Fy fan vilken galen helg



Bild för att visa nya frisyren, blev inga bra bilder, glömde fota igår med partylooken och idag va man ju lite sliten men va fan ni ser ju att det är en viss skillnad i alla fall ;)





Igår blev det ost & kex + vin med hjärtat. Gud så mysigt det var och så jävla kul vi hade. Ingen stress alls förräns det plötsligt ploppade upp folk och vi blev skitstressade. En riktigt mysig början till jordens bästa utgång. Fan aldrig haft så jävla roligt i hela mitt liv som jag hade i natt med Frida och röset!


Uppskattat som fan. Tror att min och Fridas teori stämmer om att man uppskattar krogen mer om man går ut sällan än man gör om man går ut varje helg. Undrar om vi kanske råkade supa nån under bordet???!!! Jävligt skönt att jag inte var bakis när jag vaknade med tanke på allt jag lyckades få ner. Det far fan en lyckad kväll igår.


Idag har jag hunnit städa hela mitt rum för att jag fick finfrämmande. Tog bara 20 minuter att röja undan skiten. Finfrämmande var det väll inte riktigt. Danne pallrade sig hit för att kolla Big Brother-finalen med mig, det var skojjigt. Riktigt härlig killkompis, en sån alla tjejer behöver ha i sin närhet.


Simon vann big brother, och jag är så jävla glad. Måste erkänna att jag röstade 4 ggr på honom, men jag lärde mig av misstaget med Rodney! Han åkte ut med 1 rösts marginal och jag hade tänkt rösta men gjorde det inte för att jag trodde så starkt på att han satt säkert. Så vem vet, kanske var det mina röster på simon som gjorde han till vinnare? ;) Man kan ju försöka intala sig det.


Stinker pizza inne på mitt rum, Danne tog med sig middagen hit. Luktar ju inte fräscht precis men vad gör väl det? I torsdags stank det popcorn för att André hade stått med en påse i mitt rum och tappat ett enda litet popcorn. Fy fan vilket luktsinne man har - hemskt!


Nu ska jag tanka ner någon film att glo på. I morgon ska jag dammsuga och moppa golvet. Sen ska jag ut i solen och steka... Kanske blir det omvänd ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback