Fan vad sjukt

Fan vad sjukt...
Såg ännu en komentar i min blogg nyss. Ifrån en av de som arbetar hos ABC-gruppen. Hon var mer än villig att hjälpa mig med mina byxor och varor som jag var missnöjd med. Mest chockad över att hon läste min blogg.


Anyway. Idag hade vi Sm i juridik, gick säkert bra även fast det inte kändes så medans vi skrev provet. Var skitstressad. Men ja, det gick nog bra ändå.


I morgon blir det krogen, hoppas jag. Känner mig pepp just nu. Tidigare idag var jag inte ett dugg taggad. Men fan något måste man ju göra. Var ju länge sen jag fick dra ut med snuttan tycker jag.
När vi ändå snackar fest så ska jag och Angelica dra på kryssning snart, blir galet kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni 2 i en 4-mannarhytt är nog det bästa alternativet. Man vill ju inte trängas.

2011-03-12 @ 19:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback