Ännu ett steg i rätt riktning

Då var det Tisdag, hoppas er påsk-helg var trevlig och att alla är utvilade nu!
Tänkte dra iväg ett inlägg med hemlisen redan igår, sedan slog det mig att det ju var 1:a April och valde att inte blogg alls. Jag orkar inte med alla aprilskämt. Så här får ni den helt ärliga versionen i stället.
 
I Februari sökte jag en ny tjänst internt på jobbet och förra Onsdagen fick jag veta att jag fått tjänsten. Så inte nog med att jag förra Tisdagen skrev på avtal för att gå över till företaget utan nu skulle jag även få nya arbetsuppgifter helt och hållet! Blev super-taggad på en gång, adrenalinet pumpade eftersom en av de inblandade parterna hade sagt till mig innan lunch att vi behövde prata och att det var väldigt viktigt men att vi var tvugna att vänta till efter lunchen. Fick så otroligt ont i magen och gick igenom allt jag kunde ha gjort fel från dagen jag satte min fot i byggnaden för första gången, men kunde inte alls komma på vad det vad hon ville prata om. Allt släppte nr 2:a parten kom in i rummet och jag plötsligt förstog att det gällde tjänsten.
 
Så Idag gjorde jag min första dag med mina nya arbetsuppgifter och det känns asbra! Dagen gick fort och det var mycket att ta in, vilket det kommer att vara de närmsta dagarna, men superkul att lära sig mer och framför allt nya saker. Ett steg framåt i karriären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback