Smärtsamt

Den här veckan har gått så otroligt snabbt, verkar dock vara ensam om att tycka det men för mig har den bara flugit förbi. Har varit förkyld hela veckan och än är det inte över, har världens förkylnings-huvudvärk. Har typ haft ont i hela kroppen idag.
 
Började med "krymp-värk", som jag kallar det. Det är precis som växtvärk fast åt motsatt håll; senor och leder dras ihop eftersom de inte behöver vara lika töjda längre. Det gör precis lika ont som växtvärken man hade som liten. Denna smärta började i morse i vänstra smalbenet, övergick sedan till högra benet under eftermiddagen för att under kvällen förflytta sig till höger överarm. Skönt är det fan inte och nu har jag alltså ont i huvudet. I morgon kommer jag troligtvis ha extremt ont i magen men förhoppningsvis har all annan smärta då lagt sig.
 
Annars har det varit en riktigt rolig dag på jobbet, inte haft allt för mycket att göra. Hann läsa på om kondorer och korpar eftersom en jättekorp fått för sig att flytta in här på Söderhöjden. Den ser ut som en flygödla, stor som ett monster. Får rysningar bara jag tänker på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback