UnicornRainbowMcMuffin

 

Då går vi och lägger oss du & jag - mot samma natt vi vandrar
Mörkret har nästlat sig in då ljuset du förut tänt nu slocknat
Jag skänker min tilltro till himlavalvet, ack din trygghet berövade du mig
Det är okänd mark jag står på; frusen och kall tycks den
Kanske skall jag en dag finna en stuga likt ett hjärta att värma mig i
Igår var tiden vår och idag är den din och min
Låta mig slumra in under stjärnorna ty dess ljus skall vägleda mig 
På rätt väg skola jag vandra tills jag hittar in
Ett vi är inte ett vi: utan varandra, endast ett hårt skal
Vi nu går på skillda håll och jag möter dig åter i natten - Uti drömmarnas rika sal

 


Kommentarer
Postat av: ROBIN

Ring. Mig snälla

2013-02-09 @ 23:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback