Hemlighetsmakeri

 
Jag har en hemlighet som jag tänkte berätta i morgon.
Eller ja, just nu är det en hemlis men i morgon blir det helt officiellt och då tänkte jag dela med mig av det. Har egentligen lust att skrika det rakt ut men jag får försöka hålla mig.
 
Lång dag på jobbet idag, kom hem för ungefär en timme sedan och ställde mig vid spisen direkt för att fixa morgondagens matlåda enkelt och snabbt ska det gå så fick bli så kulinariskt som hamburgare med rösti, mycket bättre än dagens brända wok-grönsaker med oxpytt, gick ju inte att äta. Hamburgare går i alla fall inte att misslyckas med! I morgon blir det jobb till 17.00 och sen hem för att ge er hemlissläppet. Därefter tar jag helg och ska städa lägenheten är tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback