Mosters bebis <3

Varit en ganska ohändelserik dag. Hur lugnt som hellst på jobbet, inte lärt mig något nytt precis... borde googla något innan jag lägger mig eftersom jag har som mål att lära mig något nytt varje dag.
Blev tillfrågad om jag ville gå hem redan kl 09.15 i morse, varit på jobbet i 1.5 timme då, kände att jag ville vara en dryg jävel och stanna kvar bara för att. Blev rätt långtråkigt efter en stund men kvar var jag. Var inte alls fel att få betalt för att bokstavligt talat inte göra någonting - det har man ju drömt om hela livet. Trotts det föredrar jag nog hellre att ha någonting att göra när jag väl jobbar.
 
I morgon är jag ledig, har ett möte inbokat på morgonen och efter det ska jag vara hundvakt till lill-bebisen Neo.
 
 
"Mosters" älskling, skall tilläggas att jag hatar hundar. Men bebben kanske lyckas få mig att ändra uppfattning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback