Fuckar ur


Städat hela rummet nu har bara garderoben kvar. Alla kläder skall vikas om/hängas upp. *jippie*
Och när det är gjort ska jag packa. Drar troligen till mormor i morgon i stället för på måndag, trodde att en person hade ändrat lite i sitt tänkande och faktiskt skulle sova hos mig i natt. Nämner inga namn, men kunde ju vara lite uppiggande om denne kunde hålla någonting någon gång.

Och nej jag är inte kär i han. Den enda anledningen till att jag blir så sur och ledsen när det här händer är för att hna är den enda som vet hur man sårar mig på riktigt. Att ljuga mig rakt upp i ansiktet för att sedan förstöra alla mina helger. Önskade att jag kunde göra likadant men jag är väll för snäll. Han borde lära sig att behandla andra som han själv vill bli behandlad...

Slänger upp lite bilder innan läggdags ^^

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback