Ointresserad

                                                           

I stort sett alla killar på min msn har någon gång frågat mig varför jag är så kall, sur, grinig, kort lr bitchig. Jag säger bara att jag inte är det...
Men here's the fucking deal: Jag är inte ett dugg intresserad av er. Om jag inte lägger ner någon energi, varför ska ni då hålla på och tjata på mig? För jag orkar verkligen inte med allt tjat om hurvida jag har webbcam lr inte, varför jag inte svarar på era frågor, om jag vill knulla... Jag är inte intresserad av sånt så fuck that.

Om jag är intresserad så märks det, annars - slösa inte er tid på försöka fånga min uppmärksamhet. Den tiden kunde ni lagt ner på en tjej som ni kanske kunde ha fått. I'm not that one.

Peac out ..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback