Beslutsångest



Idag var lite av en vändpunkt i min depressions-ångest. Kändes som om livet äntligen skulle kunna vända om och bli bättre. Allt om det inte skulle ha vart dessa ständiga beslut som alltid måste fattas. Vilka kläder man ska ha, vilken kille man vill satsa på, vad man vill göra med sitt liv, hur långt man är villig att gå för att få som man vill.
Om allt det där hade vart bortblåst så skulle mitt liv kännas lättare. Min dag har varit lycklig för en gångs skull. En solspricka mellan molnen.

Med alla tankar och nya värderingar, om allt och ingenting, så vet jag att natten kommer bli svårare än det jag tidigare beskrivit. Vilket beslut jag än fattar - vet jag att jag gör rätt. Det är exakt det som ger mig ångest. TOTAL ångest. Hur jag än vänder och vrider så ser jag bara att jag inte har något att förlora alls i mina olika alternativ. Så själv har jag ingen aning om hur jag ska göra eller vad jag ska säga. Vill inte såra någon men enda sättet för mig att fatta ett slutgiltligt beslut - är tyvärr att låta någon bli sårad.

Peac out ..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback