Rolig dag



Det hela började med att jag inte vill till skolan, men dit tog jag mig i alla fall.
Och det va faktiskt kul. Vi hade rollspel på Sammen och det var ju ett stort nöje.
Massa käk blev det också fast det tycks bara ha vart jag som gillade skolmaten? Sen drog jag till Jakan efter skolan och träffade syster. Efter det drog vi till Kista för att shoppa.

Jag skulle ha linnen och byxor. Syster skulle ha Chinos och tröjor.

Slutade med att jag inte passade i chinos så för mig blev det 4 par leggings, Ett cerist linne, En fundation, Svampar och lite godis.

Syrran löpte ett par  chinos och ett linne. Fast linnet fick jag betala.
Sen åkte vi hemmåt igen, och det är nu bevisat att min syster är en riktig pladderkvarn. För så mycet som hon lyckades prata under 40 minuter, tror jag inte att hon någonsin har sagt under ett dygn.
Men kul hade vi i alla fall.

Dagens roligaste citat:

"Fru Ordförande och Kära delikater"
 - "T's" under samlektionen.
Meningen skulle lyda: Fru ordförande, ärade deligater.

"...Aah, men det är som man har ätit för mycket godis, fast man har lyssant för mycket. Du vet den känslan? Som att man mår illa i öronen"
- Felicia min lillasyster när hon pratade för mycket och skulle förklara att hon vet hur det känns att lyssna på någon som pratar för mkt.

Fast delikater och illamående i öronen? Hur fel kan det bli. Ett gott skratt drog det med i alla fall.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback