Dagens

Idag hade jag kul i skolan. Var med på idrotten fast jag hade magont och var jätteförkyld, fast roligt va det. Sen var det drama - skulle spela fjortis. (Det var värkligen en upplevelse). Jag kunde knappt känna igen mig själv, det var nästan läskigt. Sen hade jag håltimme i hundra år och ringde till Brottsoffermyndigheten för att kolla upp hur mycket jag kan kräva i skadestånd för slaget som jag fick över örat och käken.

Den räkningen går upp på
5000:- för KRÄNKNING och 575:-/ vecka av smärta för SVEDA OCH VÄRK.
Nästa gång ni slår någon ska ni tänka på konsekvenserna. Detta kommer göra mig 6150:- rikare och er några tusenlappar fattigare, så ni kommer att bli aav med studiebidrag och lön ett tag efter rättegången (om det går upp dit).

Sen hade jag matte och Italienska - där jag var så trött att jag inte kunde sluta skratta? Men kul hade jag med verbböjningar. Det vet alla som var där, (hahaha).

Nu sitter jag bara hemma och tar det lugnt. Äter lite mellanmål som består av en risifrutti och en apelsin. Gottigott.  Ska ta o plugga lite civilrätt senare om jag orkar.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: CHRJ

sV: Same here! Ja vi hade det toppen! ;)

2009-11-17 @ 17:12:49
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: petra

Sv; haha ja det hoppas jag ;)

allt bra idag?

2009-11-17 @ 18:51:26
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: N I L M A

läste också italienska :D



sv: haha ja de hjälper faktiskt!

2009-11-17 @ 19:45:56
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback