Fötterna på bordet

Tjaba, tjena...
Sitter här ensam med fötterna på skrivbordet och datan i knät. Var precis iväg och lämnade X på Väsby station. Jag stack med Jennie och Robert till Solna centrum och mötte upp honom där. Efter det  åkte vi hem till mig och käkade cheesecake... Den va bäst!

Sen blev det lite myspys på sängen i ca 3 timmar, mysigt värre. Han e så gosig och kramvänlig så man blir nästan kär. Men bara nästan. Det ska mycke till för mig för att bli såld.

Men nu är jag ensam och allt känns riktigt tomt, inte alls roligt. :( Allt var så underbart. 
Lyssnar på
Lisa Nilsson - Handens fem fingrar... satt och tänkte på den på bussen hem, det är en låt som jag fick höra dagligen på ett sommarkollo som jag var på när jag va 9/10 år. Jag känner mig trygg med den.

Nu ska jag kolla varför min telefon plötsligt började tok-pipa. Lät som att jag fick en parad med sms.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback