Sanningen svider

Tänkte berätta lite om det största misstaget i mitt liv.
Allting började i mitten av September 2008. Jag fick
Nashwans nummer utav en före detta kompis till mig. Vi började prata och jag var inte alls intresserad. Efter ett tag näsmare bestämt den 18/10 -08 träffades vi för första gången. Jag blev lite småkär i honom, men bestämde mig för att ta det lugnt ett tag. Han frågade mig 10 minuter efter att vi gått ifrån varandra ifall jag ville vara hans tjej. Redan då borde jag ha förstått att han inte var mycket att hänga upp i granen. Jag sa att vi kunde vara på g ett tag. Dagen efter ( 19/10  -08) blev jag bjuden hem till han i Fittja, jag åkte dit och vi blev tillsammans samma kväll.



Vi var tillsammans och gjorde slut, blev tillsammans och gjorde slut... Om och om igen. Det förde med sig de mest jobbiga stunder i mitt liv och jag visste aldrig hur det skulle sluta. Vi kunde inte planera någonting då han alltid var upptagen. Jag menar hur kan man vara upptagen dygnet runt i en månad hela tiden? Det finns ju alltid några minuter som man hinner ses. Vi träffades i stort sätt bara en gång varannan till var tredje vecka. Ibland bara en gång i månaden. Det blev en vana. En vana att ringa och smsa varje dag utan några vidare trevliga svar. Skenet bedrog verkligen. I början var han guld värd. Men när jag lärde känna honom var han bara skit. Han kunde inte sätta ihop meningar på sms. Frågade jag
"vad gör du" så svarade han "inget, är skitupptagen". Detta svar kunde jag få flera gånger om dagen. Om jag ringde för att få tröst så sa han: " Vi snackar sen, jag är skitupptagen". Du kan ta ditt jävla "skitupptagen" och stoppa upp någonstans.

Ju längre in i vårat fram och tillbaka förhållande vi kom, ju mer sårbar blev jag. Du åkte bort till Irak i ca 3 månader och jag väntade på dig. Ringde dig för flera tusen kronor bara för att få prata med dig. Då var allting lugnt. Jag har inte försökt göra om dig, isåfall hade du pratat med mig oftare och träffat mig några gånger i veckan. Jag har försökt att leva med dig, ditt självupptagna ego. Jag ändrade mig själv för din skull. Jag lärde mig för länge sedan att man inte skulle försöka ändra på andra utan att ändra på sig själv, därför gjorde jag det. I allt jag har gjort har jag försökt att göra det för din skull (nästan). Jag har alltid haft dig i tankarna.
En värre kille än Nashwan får man faktiskt leta efter. Finns nog inte många idioter som är som han. Jag menar vem vill inte ha en kille som sover med en några gånger i månaden, träffar en ett par gånger i veckan, skriver gulliga sms och ringer, bryr sig och finns där för en. Det har han aldrig gjort. Och det är faktiskt ett under att jag orkade med detta i 13 månader och 7 dagar.

Nu ska jag ställa mig på mina egna ben, de benen som jag med lite hjälp av dig har byggt starkare.
Ett sista ord till dig på vägen:
Börja ät mer mat eller dö i anorexi din sjuka jävel.

Peace out ..v,


Kommentarer
Postat av: SARA.ÅB [ FOTOBLOGG ]

Jättesnygg design, ska vi följa varandra i bloglovin? ;D

2009-11-26 @ 21:50:23
URL: http://saraakerblombarkelius.blogg.se/
Postat av: SARA.ÅB [ FOTOBLOGG ]

SVAR: Ja! ;] Har lagt till dig nu.



kram

2009-11-26 @ 22:28:29
URL: http://saraakerblombarkelius.blogg.se/
Postat av: Jassa

<3 !!! finns här :)

2009-11-26 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback