Fyllecitat

Kom hem vid halv ett idag. Käkade pannkaka till lunch och gick sedan för att lägga mig och vila. Glömde dock att stänga av telefonen så alla jävla idioter ringde och väckte mig hela tiden. Syrran kom in var 5:e minut för att fråga när vi skulle åka till centrum, jag hade tydligen lovat henne det.

Tyvärr var jag för bakfull så kunde inte åka, fick säga att jag va för trött. Och lovade henne en annan dag. I stället kollade jag på sex and the city med henne nu på kvällen och drack juice för att piggna till.

"Att vara bakis innebär bara att man drack på tok för mycket dagen innan, men i de flesta fall hade man jävligt roligt under tiden." - var vad jag konstaterade när jag drog hem. Dra lärdom utav det.

Nu ligger jag på sängen och funderar på vad jag ska klä ut mig till på en haloweenfest nästa vecka. Har lixom inga dräkter hemma och inga acessoarer. I för sig kan jag ju vara barbie om jag hinner hämta ut mina kläder innan fredag. Ska sova på saken.


Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback