Ska-ha



Har hittat min Kappa
:o Har letat i 1 år efter en speciell typ av kappa. Vill ha en liknande som mamma har, inte för lång och inte för kort. Hade en rosa längre kappa förut, slängde tyvärr den till någon klädorganisation för bättre behövande. Hoppas den kom till användning eftersom jag ville ha tillbaka den, när jag väl donerat den.

Den här svarta kappan från
Vila Clothes hittade jag på www.nelly.com och kostar 1299kr .
Kappan är gjort i ull och polyester och har både knappar och dragkedja.
Ett stort ska-ha.

Nästa ska-ha är ett par nya ankelboots (så kallade booties).


Hittade ett par -to die for. 10 cm klackar i skinn från designern
Colin Stuart. Finns att köpa på Victoria's Secret för  $89, ca 700kr om vi räknar på att $ = 8 kr.

När jag endå är i farten tänkte jag shoppa ett par nya oversized sunglasses, då någon råkade trampa sönder mina förra sommaren och ersatte dem med shutters. Så varför inte köpa ett par två-tonade butterflies?

Dessa butterfly solglasögon, á la
 Paris Hilton, finns på Topshop och kostar £15.00 ca 150kr.
Inte för att jag över huvud taget gillar Paris, fast i bland har hon bra smak för acessoarer.


Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: soravi

fina skor! :D

2009-09-03 @ 12:26:36
URL: http://salamii.blogg.se/
Postat av: Mathilda

As hell :D jag dör för dom

2009-09-04 @ 14:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback