Slut :(

Är helt slut efter gårdagens högskoleprov och 50-årsfest.
Kom hem 04.45 någonting helt nykter =) (STOLT) Är bara lite arg över maten som serverades då jag avskyr bönröra och det enda andra alternativen var något med hög halt kolhydrater. Annars var det jätteroligt.
Skithäftig fest faktiskt när man tänker efter. orkar inte skriva allt här på bloggen hur mkt jag än vill, det är helt enkelt för mycket. Roliga bartenders som stog där svinfulla och blandade gon tonic, cosmopolitan och russian-någonting, var i stort sätt allt de kunde.

Högskoleprovet gick nog sådär, får jag 2.0 så har jag haft sjuuuuuuukt mycket tur och då skriver jag det aldrig igen. Fast tror att det kan ha gått hur som hellst, kul var det i vilket fall.

Idag har jag sovit och firat 50-åringen ännu en gång, kom på igårkväll att jag skulle sökt ledigt för 2 dagar men att det bara blivit en dag, skickade sms till min chef i morse eftersom jag inte kom fram på restaurangens nummer (som vanligt), sen stängde jag av telefonen eftersom jag visste att min arbetsledare skulle ringa och vara jättearg över att jag inte var där. Känns lite som att det är dags att visa fram fötterna och be om extra jobbdagar... Vill inte ha sparken :( fast svårt att hjälpa när man är upptagen med annat.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback