Back to school

Jobbade igår och idag så har inte vart riktigt på humör för bloggen, som jag tidigare skrivit så kommer den igen på nytt nu i veckan. Förberett mig med skolmaterial nu på kvällen, kollat så man har pennor, block o.s.v. Kan ju faktiskt vara bra att ha ifall man vill komma ihåg vad som sägs på lektionerna, jag tillhör inte den gruppen människor som har super-duper minne så papper och penna fungerar alla gånger, för i varje fall mig.
Pennor och block att rekomendera alltså!


Vad ska man säga om i morgon då? Börjar 3:an, har lektioner redan första dagen. Blir Civilrätt B och Filosofi. Efter skolan ska jag iväg på möte med Terapeuten... Var ett par veckor sen nu. Känns skönt att få komma dit och prata av sig igen. Inte för att det hänt mycket utan för att jag vill tömma allt jag går runt och bär på i mitt huvud. Varje gång jag går därifrån känner jag mig svävande, som att inget tynger mig. Riktigt skönt.


Äe, nu blir det till att gosa ner sig i sängen och hoppas på att jag vaknar utvilad i morgon och har en bra hår-och-smink-dag... Tvivlar starkt på det, men hoppas kan man alltid göra.
Gonatt (K)


Kommentarer
Postat av: S E V D A Y E T I S-sevdas.blogg.se

sv: aa sant! Men solarium är ändå asså mer strålningar och starkare, man blir mkt snabbare brun på solarium för de e mer strålningar osv..:P

2010-08-30 @ 00:35:51
URL: http://sevdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback