...



Fortfarande sjuk. Legat o kollat på film hela dagen.
Mamma ville köra mig till läkaren för min förkyldning, känns lagom larvigt. Blir dät värre får man väll kolla upp det, men än behövs det inte. Så hon hade smsat Kari och skrivit att jag sagt att hon inte bryr sig. Så kom Kari hem nyss och tog ett snack med mig... Fick praktiskt taget en mindre utskällning för att jag sagt till mamma att jag var sjuk.

Fattar inte ibland... Man får ju disskutera om allting känns det som. Kan man inte bara få leva en dag utan tillsägelser hit och dit. För jag är ju inte sämst på allt.

Ställde mig i bostadskö igår, hela stockholmsområdet. Så jag hoppas att jag hittar en lägenhet till efter gymnasiet. Så får man skälla ut sig själv om man inte tar tag i sin egen skit.

En annan sak som bara stör mig idag är folks attityder. Jar inga egentliga exempel men alla jag pratat med idag har låtit uppkäftiga. Orkar inte.


Kommentarer
Postat av: linn

tbs business program:)

2010-08-06 @ 17:09:12
URL: http://livetenligtpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback