Örnen har landat

Hemma igen från Öland, äntligen (så får man inte säga). Älskar Öland men vädret tog kol på en. Stekande het sol varje dag! Fick solfrossa till slut och skakade på nätterna för att jag frös. Brun blev man absolut. Har solat varenda dag och badat massor, skönare kunde man nog inte haft det egentligen.

I morse när vi skulle städa och packa in i bilen bröt åskan ut... Spöregnade, blixtrade och dundrade. Efter en timmes bilåkande slutade det regna. Kom hem för ungefär en timme sedan och nu är åskan på gång här också tror jag visst. Om så är fallet ska jag sitta med en kopp te utomhus och mysa till synen av blixtar.

Bilder från veckan får ni när ajg har packat upp resväskan ;) För det är viktigare då jag måste tvätta alla kläder inför onsdagens resa till Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback