Händelserik dag

Plugg lönar sig verkligen.



Morgonen började med att jag snoozade från 05.15-06.30. Ställde om klockan på 06.45 och slummrade till. Vaknade med ett ryck och trodde att klockan redan var kvart i (vilket skulle betyda att jag försovit mig). Så jag bokstavligen flög upp ur sängen, slängd epå mig kläder och kastade mig ut genom dörren medan adrenalinet brännde. Satte mig på bussen, som jag trodde gick 06.58, kom fram till stationen och sprang till tåget, som jag trodde gick 07.13... kom fram till skolan 07.20 och fattade ingenting... (40 min för tidig) Då hade jag alltså fått för mig att klockan var 06.45 när jag givk upp fast den bara var 06.32. tog 06.43 bussen och 06.58 tåget. Pluggade febrilt hela vägen, även när jag var framme i skolan hann jag läsa alla sidor igen.

Satte MVG:t på provet idag, vilket betyder MVG i slutbetyg!!! Jag trodde inte det var sant. Blev överlycklig. När jag skrev provet känndes det som att det gick dåligt, lämnade in det till min lärare och sa "det blir bara VG". Gick in till henne nån timme senare och ville ha det bekräftat, men det blev ett MVG.

Började nästan gråta o jag skakade i hela kroppen.

Vart på ungdomsmottagningen idag också fick vänta i en halvtimme innan jag kom in fastän jag hade en bokad tid. Men nu har jag i alla fall testat mig så jag hoppas att jag inte fått några jävla sjukdomar vid överfallet. Passade påa tt ta ut nytt recept för ppiller på samma gång, lika bra när man ändå var där.

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback