Schteeeeeeeek

Väskan är packad, solbrännan på gång, humöret på topp och snart ska jag klä på mig för att gå till bussen. Otroligt härlig dag, skulle bara vilja lägga mig på en sandstrand och steka i solen, ta ett dopp för att svalka och sedan gå upp för att sola igen.
Skönt att man har ärvt generna som ger mig starka pigment i huden, blir brun direkt. Tyvärr fick nog syrran de finska generna till vithet. Hon blir bara röd. Undrar om jag fortfarande kan bli lika brun som när jag var liten ;) Vi gör ett försök, blir nästan svart då.

Hoppas på underbart väder i Gävle så man kan åka med syrran till Brämmen, alltid härligt där. Skiter det sig så kommer det flera dagar. Åker tillbaka dit 5/7.

Ska slänga på mig kläderna nu. Ska försöka blogga ifrån mormor sen, beror på hur mycket jag kommer sitta inne.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback