Fack iiiiiit

Vaknade precis, satte på spotify, kollade ut genom föstret och vad får man se? MOLN. Jag vill ha sol och värme när jag är ledig. Vill bli brun i år.

Idag har jag ingenting planerat, precis som alla andra dagar denna vecka. Bortsett från lördag och söndag då. Vill ni hitta på något kan ni ju ringa.

Kanske får sovsällskap inatt, men vet inte riktigt hur det ska gå till eftersom denne inte har någon mobiltelefon... Jobbigt att få tag i varandra då, lite tråkigt eftersom det var så länge sedan vi sågs sist.

Nu sitter jag och bråkar med mamma på telefeon om min födelsedag, flytt, körkort, smycken och allt som har med min 18-årsdag att göra. Vill inte fylla år längre. Hon lyssnar inte på vad jag önskar mig utan hittar på skitgrejer som jag inte har någon nytta av...
Hatar att prata med mamma över huvud taget. Hon har ingen som hellst respekt för vad andra har att säga. Hon frågade vart jag skulle fira min födelsedag varpå jag svarade "eftersom Kari är i Iran då så måste jag fira den hos dig". Då flög hon upp i taket och ifrågasatte mitt "måste", jag vill inte fira hos mamma men vi kan ju inte fira i Väsby om inte Kari är hemma... Då bestämde mamma att vi inte ska fira min 18-årsdag alls.
Kokar av illska och har lust att kasta något i väggen.

Så nu vet ni det, jag ska inte fira min födelsedag den 17/8. Jag ska bara ut på krogen med Jasmin och möjligtvis Daniella för att ta en öl vilket verkar bli supa huvudet av mig just nu. Fan elakare kärring än min morsa får man nog leta länge efter.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Jassa

Låt mig ordna något mer än ditt dumma krogbesök då? en överasskningsdag? :)

2010-06-16 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback