Ångest



Drömt mardrömar inatt igen.
Orkar inte förklara i detalj men jag var i ett hus med flera andra och någon ville prata med mig. Men han vågade inte träffa mig på grund av sin tjej. Så började jag prata med en kvinna om ett brev då hon anklagade mig för att vara en lögnare och ljuga hela tiden. Så ser jag den där killen som ville prata med mig komma gående förbi med sin tjej och kollade på mig.

Jag hade bara lust att börja gråta, jag ville ta mig ur drömmen. Något konstigt är dock att jag inte kan väcka mig själv ur mardrömmar. Jag ska verkligen plågas in i det sista. I alla fall gick jag och några andra in i ett annat rum och jag stog och slog i väggarna för att jag ville ut ur drömmen. Kl halv 11 lyckades jag vakna av att mormors gökursliknande klocka ringde.

Jag vill gå vidare, jag vill glömma - jag vill lära mig. Jag har lärt mig en hel del och nu vill jag använda det i praktiken. Släpp mig fri och låt mig få gå lös. Jag vill inte vara fängslad i ångest längre. Jag vill inte behöva se tillbaka hela tiden. Jag vill inget annat än att få gå vidare men jag blir hindrad i varje steg då bilden av ditt ansikte uppenbarar sig.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Anonym

din feta kossa. inte så konstigt att du blev våldtagen

2010-06-26 @ 14:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback