Vake-up call

Precis avnjutit grillspett med potatisklyftor. Nu ligger jag och tar det lugnt de sista timmarna utav den här helgen.

Somnade runt halv 2- 2 inatt. Atle ringde vid halv 4 för att fråga om jag kunde lägga ut hemmanycklar till honom, vilket jag gjorde. Dörren var dock olåst så han hade inte behövt nycklar. Låste dörren för att han skulle få användning för dem i vilket fall. Det lustiga var att han ringde mig och när jag svarade frågade han vem det var som om jag hade ringt.

Småjobbig dag idag på jobbet. Var jätteroligt men blev väldigt mycket att göra, så hann man knappt dricka vatten vilket ledde till att hjärnan fungerade otroligt trögt.

Nu jobbar jag inte förrän nästa söndag.

I veckan blir det skola + plugg till sista provet, skolavslutning torsdag och studentmottagning samma kväll. Sen får jag vara ledig fredag och lördag - någon som har planerat fest?

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt och försöka koppla av.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback