Sleep-over


2 färska bilder på mig, inte de bästa pixlarna.

Ser idag ut som på bilden.

Ska snart bege mig till stan och träffa min kusin så jag kan hämta handdukarna som hon har köpt till mig och sen ska jag träffa upp syrran. Jag och syrran ska till Skärholmen för att hon ska kolla i en affär och för att vi tillsammans ska fördriva tid snabbt.

Jag ska hem till Fredrik lagom till kvällningen, sover där inatt. Vi får se om han o jag tar sällskap ifrån stan sen - vore roligare. Det är med den anledningen jag och Felicia ska fördriva tid... För att ajg dka ha något att göra fram tills det att Fredrik är klar.

Shit vilket otydligt och flummigt inlägg det här blev.

Klädsel:
*Leggings
*Vitt linne med tryck på
*Pennkjol
*Kavaj

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: jag ska till gbg imon :) ha en heldag med pojkvännen där.

sj?

kram

2010-03-05 @ 19:42:29
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback