Flickan som leker med elden



Ååååååååh vad jag har tråkigt...

Vad ska man hitta på?
Ska man orka pallra sig ut o springa eller ska man skita i det?
Blir ju lite pepp men endå inte, vill liksom göra något kul. Ska ut o springa med Jennie i morgon.
Har lite smått ångest också över att jag inte vågar prata om hur jag känner längre. Känns lite som om elden numera bara är en glöd som sakta slocknar ut. Det är ju inte så men eftersom jag inte längre vågar prata om det så känns det så.

Jag vill hålla elden vid liv och all syre jag blåser ut för det gör mig yr. Jag blåser och blåser för att få liv i lågorna men jag får ingen respons.

Äh nu drar jag ut o springer så jag slipper tänka -.-

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback