Just because

Hemma från mormor nu, mätt och belåten, kommer nog inte känna hunger på flera veckor tror jag. Man ska nog svälta sig i en vecka innan man åker hem till henne för att klara av en hel helg där. Man äter verkligen hela tiden. Nästan så man mår illa när man går och lägger sig på kvällarna.


Funderar på ifall man kanske ska sätta på TVn för ovanlighetens skull. Kollar ju bara på Kungarna av Tylösand på Onsdgar. Annars är jag mer en filmmänniska. Kan ju va kul att kolla ibland bara för att se vad som går.


Blir en lugn kväll och tidig läggdags gissar jag på. Börjar ju kl 08.00 i morgon och då är det uppstigning kl 6 som gäller! Efter skolan ska jag springa förbi H&M också. I am Happyyyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback