CRAAAAAAZY

Hemma igen efter en GALEN kryssning.
Galen både på bra och dåliga sätt. Nu vet man i alla fall vad man ska se upp för i framtiden. Jag tänker inte gå in på detaljer men min slutsats efter detta dygn är att alla har sina egna val gällande precis ALLT. Alla har sina egna uppfattningar och tolkningar, vilket vi andra inte kan påverka.


Det här var i alla fall första och sista gången jag tar en sportbag som väska till en kryssning. Packade på tok för mycket och den blev tyngre på vägen hem, tackar vet jag rullväskor - måste införskaffa mig en sådan. Sen kan jag passa på att tacka Gudarna för att det inte var någon tull när vi klev av. Fast det hade ju vart intressant att se tullvakternas miner om de plockat in Daniella... Hela j*vla väskan var ju fylld med godis, likaså deras hytt.


Jag förstår inte hur godisfiskar kan hamna överallt utom i magen, där de hör hemma. I stället fick de sitta fastkletade på väggarna, i sängarna, på golvet, i korridoren O.s.v Nej, jag hade fått mig ett gott skratt om hon blivit tullad. Det är rätt sjukt egentligen, hur mycket man kan hinna med på 24 timmar.


Äh kul har jag haft, det var en häftig grej att bara dra iväg och ha roligt, i mestadels trevligt sällskap. Nu är ju den stora frågan vart jag ska göra av mina flaskor... Måste ju förvara dem någonstans men mitt rum är fyllt med annat skit. Tror jag ska rensa bort en hel del vilken dag som hellst. Tills dess får jag komma på en plats.


BERED ER PÅ BILDBOMB IKVÄLL ELLER I MORGON!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback