Lägenheten

Tjatja.
Långsam dag idag - jäkligt fint väder har det varit.
Var iväg o kollade på lägenheten idag. Den var verkligen jättefin. Helt sjukt att man snart lämnar sitt bo, att man snart ska stå helt på sina egna ben.
Riktigt skum känsla. Såklart är jag ju glad men samtidigt känns det jättekonstigt. Slår nog till psykist snart med. Kommer bli tungt men jävligt roligt!


Nog om det nu. Får ta det som det kommer. Efter looken i lägenheten åkte jag till skolan och satt där o chillade. Snackade lite med rektorn och min mentor. Nu är det i alla fall klart att jag får ta ett 4:e år efter studenten. Det känns skönt.


Ska kolla klart på big mommas house nu sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback