Inte så detaljerat



Midsommarhelgen är över.
Midsommaraftonen firades med mor och far på skansen. Vissa människor hör verkligen hemma där. Till en början var det väll mysigt men sen spårade det ur för vissa. Tragiskt, jobbigt, hemskt och OTROLIGT PINSAMT!!! Halva dagen gick åt till att vänta in min otroligt långsamma mamma och resten av dagen gick åt till att vara ledsen och besviken, med undantag för den tiden då pappa och jag gick in i skansen akvariet och glodde på djur.


På midsommardagen åkte vi på kryssning. Då fick mor en ny chans att visa sig duktig. Men det tog inte lång tid innan hon missbrukat även den chansen. Vissa kör verkligen all in all the time. Hade ju vart mer logiskt om det hade vart jag som körde hårt. Efter en lång kväll gick jag och pappa o lade oss så fick mamma härja fritt. Sist i säng och först upp var hon. Slutligen, efter lång väntan tog vakterna henne till fyllecellen. Så fick jag och pappa tillbringa den sista timmen i lugn och ro ute på däck medans vi spanade ut över skärgården och Stockholm.


Mamma har fortfarande inte kommit hem... jag o pappa var hemma vid 5/halv 6 -tiden. Vi får väll se vad som händer när hon kommer hem. Hon lär ju inte vara glad i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback