En underbar kväll


Bild från i fredags

Världens underbaraste kväll igår.
Först blev det den godaste middagen på länge med min kontaktperson i stan och efter det åkte jag till St:Eriksplan för att träffa Frida. Nästan så man körde All in på en Måndag, fast inte riktigt. Satte oss på Nivå 22 först och tog det lugnt med en cider, humöret var på topp och vi snackade om allt möjligt och skrattade så vi vek oss vid några tillfällen. Efter några timmar åkte vi vidare till Odenplan och hamnade på Retro, samma glada humör och teorier om folk. Underbart.


När klockan hade blivit alldeles för mycket började vi röra oss mot St:Eriksplan igen, så märkte vi att Frida hade fått en portvakt xD När hon gått in till sig så började jag traska mot Karlberg station för att ta tåget hem. Var hemma halv 2... Egentligen halv 1 men Angelicia ville ses och snacka en stund vilket blev en timme.


Angående mitt senaste inlägg så är den inte tillägnad någon speciell, det är en dikt om att man aldrig ska behöva ta åt sig skit av andra. Så alla ni idioter där ute i världen kan vell ta åt sig av den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback