turkieeeeeeeet

Turkiet äger! Har hittat gratis wifi så här får ni en liten uppdatering om vad vi gjort...

Vi började resan med att ta en genväg till hotellet, efter att ha "storhandlat"... Efter 2 timmar var vi fortfarande inte framme. Vi har legat på stranden nästan varje dag; solat & badat hur mycket som hellst. Vart på hamam 2 gånger (turkiskt bad). Igår var vi ute på en båt hela dagen... En så kallad lazy day out. Stannade till på ca 5 ställen o nådde, åt mat och kollade på omgivningen. Har blivit en hel del turer till grannstaden icmeler för att söka, bada och dricka lite alkoholhaltiga drycker på "no name bar" där vi känner hela teamet.

Blivit lite dans på bardisker, bodyshots, gruppdanser och några tequila för mycket... I morgon blir det en lugn dag vid poolen och lördagen bjuder på ett förevigande av resan!!! Ett måste!!!

De här 2 veckorna har varit galna, underbara, kärleksfulla och turbulenta... Lagat mat hemma i vår lägenhet nästan varje dag men jag längtar efter en stor köttbit! Blivit för mycket mackaroner, potatis och ägg, väldigt provisoriskt. Majonäs är för övrigt jävligt gott till potatis av alla sorter xD jag har lärt mig tillräckligt mycket turkiska för att klara mig någorlunda bra här.

Bilder kommer på söndag eller måndag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback