Med dig är jag störd

 
Jag vaknade 06.50 igår morse - olyckligare än någonsin.
Bredvid mig / halvt under mig låg Mr X och drömde så sött. Det har aldrig någonsin varit så jobbigt att gå upp till jobbet som då. 98% av min vilja ville sjukanmäla sig och de andra 2% ville tjäna pengar.
Hann i alla fall ligga kvar i sängen och gosa lite innan jag var tvungen att springa till bussen. Natten bjöd på de mest störda stunder jag vart med om. Nyptävlingar, brottningsmatcher och andra knasigheter ägnar vi oss till om nätterna, när vanliga par guppar under täckena.
 
 
Mr X har öppnat upp sidor hos mig som jag själv inte visste fanns.
Det är som att jag med honom är mer mig själv än jag någonsin varit mot mig. Jag tror nästan vänner skulle beskriva mig som allvarlig, seriös, trevlig och supermysig - för jag är väldigt allvarlig som person. Med Mr X är jag barnslig, gosig och ganska störd.
Har du till exempel haft en sugtävling på varandras läppar med någon? Prova inte! Jag hade ett sugmärke i 2 veckor. Resultatet efter alla våra nyptävlingar har slutat i samma resultat - ett blårke här och ett där.
Egentligen kanske inte det gör så mycket. Han lämnar kvar en minnesfläck på min kropp så slipper jag känna mig lika ensam i veckorna då vi inte kan ses.
Hans avsikt är väll inte sådan men det blir enklare för mig att tänka så.
 
 
I alla fall... när jag gick hemifrån igår lämnade jag nycklar kvar till det sovande mysteriet som inte orkade gå upp. Fick sedan veta att han hade legat kvar till kl 11.
På väg hem efter jobbet kunde jag dock inte låta bli att hoppas på att han ändå hade tagit med sig nycklarna eller stannat kvar hela dagen för att överraska mig. Jag visste ju att det nog inte skulle vara så men hoppet är väl det som alltid lämnar en sist? Till min besvikelse var det ju såklart inte så.
Han hade inte ens bäddat sängen. Lägenheten var precis så som jag lämnade den minus Mr X i min säng.
 
 
Helgerna med Mr X är helt underbara, vardagarna är dock en tortyr, varje söndag får mig att vilja snabbspola fram till fredag så jag kan få träffa honom igen. Vardagarna blir så långa när man bara tänker på honom hela tiden. Miljoner frågor utan svar som snurrar i huvudet .
Jag vet vad jag känner för Mr X & jag hoppas att han känner samma sak.

Kommentarer
Postat av: Anonym

uuh uuh, nu vill jag veta mer :P nyfiken tjej*

Svar: Stay tuned ;)
Mathilda Morén

2012-11-05 @ 22:09:12
Postat av: Danniii

Nämen Mathilda!! Är du kär i den jag tror du är kär i? i M***** ??

Svar: Hahahha nej det är inte marcus :)
Mathilda Morén

2012-11-11 @ 14:14:56
URL: http://daniellalopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback