I think I'm fallin' in love again

 
Haft en av världens bästa nätter. Det händer i försig varje helg numera men jag tänkte låta er få veta också. Förra helgen kom Mr X hem till mig (inte killen jag skrev om tidigare). Det är inte ovanligt att han ommer hem till mig på helgerna men förra helgen kläckte människan ur sig att han kunde se oss 2 tillsammans. Jag och Mr X har aldrig tidigare talat om att ingå ett förhållande så jag blev rätt paff.
Skojjade bort situationen men det var för sent... orden hade redan etsat sig fast och tankegångarna började redan dagen där på. Skickade ett sms till Mr X i onsdags för att fråga om det bara var fyllesnack men det var det tydligen inte.
Så hördes vi inge mer efter att jag mer eller mindre svarat med en kärleksförklaring. Men så igår kväll hörde han av sig och frågade om jag hade en ledig sängplats. Egentligen var jag riktigt ledsen över att jag inte fått något svar på min "kärleksförklaring" så jag övervägde att bädda i ordning soffan åt honom. Men jag förmådde inte det. Han kom hit och som vanligt blev jag omfamnad hela natten med några pussar i nacken och på pannan, massor av gulliga komplimanger och kärleksfulla ord. En varm famn som sveper in mig i trygghet varje helg... kan det bli bättre?
 
Jag har nog aldrig kunnat vara mig själv med någon innan jag hittade Mr X. Han gör mig så otroligt glad och när han går på mornarna så lämnar han mig alltid med en känsla av lycka som strålar genom hela kroppen. Gaaaaah ge mig helg-nätter dygnet runt! Jag känner mig så omtyckt och uppskattad när han är här.
And I think I'm fallin', fallin' in love with you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback