Another day passing by

Varit en ganska lugnt dag på jobbet med undantag för perioder då det blev lite smått kaos. Känner att det flyter på bra och trivs hur fint som helst med min nya grupp och mina nya arbetsuppgifter. Än är det mycket kvar att lära men det sätter väl sig så småningom.
 
Började dagen med att försova mig 10 minuter, hann i alla fall med en buss tidigare men fick inte i mig någon frukost. Var astrött hela vägen till jobbet men blev pigg efter te-kopp nr 2 när hjärnan började vakna till liv igen. Slutade klockan 17 och åkte hem för att städa. Städade hela köket som planerat då jag trodde det skulle va fest här men folket fick andra planer så nu sitter jag själv här.
 
Funderar på om jag kanske ska ta o slänga på pyjamasen o krypa till kojs, kanske se nån serie innan John blund kommer på besök. Lika bra att lägga sig tidigt i stället för att ligga vaken och hoppas på att något oväntat plötsligt ska hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback