Händer ikväll då, mån tro?

 
Fint självporträtt, jag e verkligen så otroligt fin!
De va ju i alla fall inte det jag skulle mala på om, veckan har gått så otroligt fort, nu har snart hela lördagen passerat också. Sa till mig själv innan läggdags igår att jag skulle få sova ut idag. Somnade vid 00.30-01.00 nån gång och vaknade typ 13.30 så jäääävla skönt, sovit ostört hela natten med undantag för ett toalettbesök.
Idag har jag inte gjort så mycket, gick ner till centrum en sväng för att sällskapa Jennie en stund och sedan åkte jag hem igen. Sitter nu och funderar på vad jag ska hitta på ikväll, inte fått några förslag än så.
 
Uppdaterar er när jag kommit på nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback