Kort resumé

Hej hopp!
 
Länge sen ni fick er ett inlägg, har inte varit hemma på drygt en vecka så har inte haft min dator. Den här veckan har varit fullspäckad, inte haft en lugn stund känns det som. Har sovit superdåligt också.
 
I torsdags var det jättefint väder så jag och 2 kollegor drog till Snaps efter jobbet för att njuta i solen med ett glas. Det där glaset blev flera glas och sen dök flera kollegor upp och vi drog till slut vidare. Sen minns jag inte precis allt för mig fick man gå och släpa på. Kvällen slutade i alla fall på Harry B. James.
 
På fredagen var det AW - time med jobbet, drog och käkade och bowlade sen pimplades det drinkar i mängder, gänget drog vidare till The Crib på Sveavägen och fortsatte parta och när dom stängde så blev det Patricia i Slussen. Jag tog taxi hem till jakan för 1200 spänn och sen var det läggdags för att orka upp till en dejt.
 
Dejten blev inte av så i stället shoppade jag med min mor... 2 par skor, en ljuslykta, hårprodukter och en ny telefon. Eftersom ingen har semester samtidigt som mig eller vill åka utomlands med mig så skiter jag i det och köper en iPhone 5 i stället! Bra resonerat! Efter vår shopping åkte jag hem till mamma o pappa o sov i 2 timmar för att sedan åka till centrum och käka med Elin. Därefter drog vi och bowlade så jag kan lova att min träningsvärk är en killer, orkar inte ens stå upp.
 
Har haft en superrolig helg och spenderat alldeles för mycket pengar men sånt är livet. Pengar kommer och går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback