Dagens Outfit

 
Ger er en dagens outfit:
Begie-bruna byxor från H&M i modellen Slim - supersköna
Blus i Khaki-grönt från H&M
 
Med i shoppingpåsen fick även ett par gröna byxor i samma modell och en stickad vit tröja med dragkedjor ifrån Gina Tricot följa med hem.

Både jag och hjärtat har blivit sjuka så det var helt perfekt med 2 dagar ledighet för att kunna vila och slippa bli sämre till helgen. Tror dock inte det har hjälpt då jag fortfarande mår sämre och sämre för var dag som går. Vi har i alla fall fått mycket gjort. Igår åkte vi till Spånga för att köra Dannes mamma till läkaren sen åkte vi och handlade mat. Därefter åkte vi och hälsade på pappa över en fika innan vi åkte hem för att hjärtat skulle få kolla på fotbollen.
 
Idag har vi shoppat i centrum, Barkarby och i Kista med en mellanlandning i Akalla/Sollentuna för att kolla på bilar. Daniel har blivit så sjukt bilkåt sedan han fick tillbaka sitt körkort men jag måste erkänna att jag själv drägglade lite över en bil...
 
 
En KIA Sportage... En helt perfekt, snygg, lyxig bil. Känslan av att sitta i den går inte att beskriva. Jag som alltid trott att jag gillar svenssonbilar i combi-modell men tydligen inte. Jag viger mitt liv åt stora, luftiga monsterbilar. Ställ hjärtat mot väggen och han medger att han nog tänker köpa denna skönhet. Då är jag inte längre bara världens lyckligaste flickvän utan även världens mest nöjda flickvän. Come to mama BABY!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback