Julplaner

 
I'm back! Haft mycket att göra sen mitt senaste inlägg i oktober, fullt upp med att julpynta, köpa och slå in julklappar samt jobba. Har även hunnit färga håret - supernöjd!
 
Eftersom det bara är några dagar kvar till jul tänkte jag dela med mig av mina planer:
23:e december börjar julen för mig och min familj. Efter jobbet ska jag iväg för att köpa de sista julklapparna och därefter samlas familjen hemma hos min syster för att spela Bingolotto under deras uppesittarkväll (traditionsenligt).
24:e december, Julafton spenderar jag halva dagen på jobbet (09.00 - 16.30) sedan böir det fort ut i en väntande taxi för att ila iväg till hjärtats föräldrar för julbord och firande.
25:e december, juldagen åker vi och hälsar på hjärtats farmor (som det ser ut nu). Tänkte även trycka in en utgång!
26: december, annandag jul far vi hem till mina föräldrar för julfirande med min familj.
 
Sedan är jag ledig i ytterligare 2 dagar innan jag börjar jobba igen. För er information jobbar jag även nyårsafton och nyårsdagen så vårt nyårsfirande blir nog inte mer fancy än det var förra året (då jag för övrigt gymmade mellan 21-22 och sov innan 23.45).
 
Nu vet ni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback